تدجمه آهنگ a year without rain selena gomez


ترجمه آهنگ های خارجی

Ooooooooouuuh

 

Ooooouuuuuuhhhhh,

 

Can you feel me?

می تونی احساسم کنی؟

When I think about you,

With every breath I take.

وقتي كه با هر نفسم بهت فكر مي كنم

Every minute

هر دقیقه

No matter what I do

مهم نیست من بخوام چی کار کنم

My world is an empty place

دنیای من پوچ هست

 

Like i've been worderin the dessert,

For a thousand days ( oooh ).

مثل اینکه من هزار روز تو یه بیابون عجیب بودم

Don't know if its a mirage,

نمیدونم یه سرابه یا نه

 

But I always see your faaaaaace, Baby..

اما من همیشه چهرتو میبینم عزیزم

 

I'm missing you so much

خیلی دلم برات تنگ شده

Cant help it I’m in love

کاریش نمیشه کرد من عاشق شدم

 

A day without is like a year without rain.

یه روز بی تو مثل یه سال بی بارونه

I need you by my side,

من نیاز دارم که تو کنارم باشی

Don't know how i'll survive

نمیدونم  چطوری زنده می مونم

But a day without you is like a year without raiiiiiin (oooh)

اما یه روز بی تو مثل یه سال بی بارونه

 

Wwoooooooooaaahhhh

 

The stars are burning,

ستاره ها دارن  میدرخشند

I hear your voice in my mind ( in my mind )

من صداتو تو زهنم می شنوم

Can't you hear me calling.

نمی تونی صدامو بشنوی

My heart is yearning,

Like the ocean thats running dry

دلم داره حسرت میخوره مثل اقیانوسی که داره خشک میشه

Catch me i'm falling,

من و بگیر دارم سقوط میکنم

 

It's like the ground is crumbling underneath my feet, (Won't you save me),

انگار داره زیر پای من فرو میریزه(نمی خوای من و نجات بدی)

Its gonna be on the monsoon you get back to be,

ابر های بارونی تو داره میاد پیش من

 

When you get back to me( ooooh Baby )

کی بر می گردی پیشم

 

I missing you so much

خیلی دلم برات تنگ شده

Cant help it I’m in love

نمیشه کاریش کرد من عاشق شدم

A day without is like a year without rain.

یه روز بیتو مثل یه سال بی بارونه

I need you by my side,

من نیاز دارم که تو کنارم باشی

Don't know how i'll survive,

نمی دونم   چطوری زنده میمونم؟

But a day without you is like a year without raiiiiin (ooh)

اما یه روز بی تو مثل یه سال بی بارونه

 

Wooooooooaaah....

 

So let this drought come to an end

اجازه بده این خشک سالی تموم بشه

 

And make this desert flower again,

و این بیابون دوباره سر سبز بشه

I'm so glad you found me, stick around me

من خیلی خوشحالم که تو من و پیدا کردی.بهم چسب

Baby baby baby ( ooooohh )

عزیزم عزیزم عزیزم

 

It's A World of wonder,

این جهان شگفتیست

With you in my life

با حضور تو تو زندگیم

So hurry baby

پس عجله کن عزیزم

Dont waist no more time

بیشتر از این وقت و هدر نده

I need you here

من اینجا به تو نیاز دارم

Can't explain

نمی تونم توضیح بدم

But a day without you

اما یه روز بدون تو

Is like a year without raiiiiiiiin (oooh)

مثل یه سال بدون بارونه

 

I missing you so much

خیلی دلم برات تنگ شده

Cant help it I’m in love

نمیشه کاریش کرد من عاشق شدم

 

A day without is like a year without rain.

یه روز بی تو مثل یه سال بی بارونه

 

I need you by my side,

من نیاز دارم تو کنارم باشی

Don't know how i'll survive

نمیدونیم  چطوری زنده می مونم

But a day without you is like a year without raiiiiiin (oooohh

اما یه روز بی تو مثل یه سال بی بارونه

 

Woooooooah.

 

Oooooooooooooooooooooh Oooohhh (Woooaaaahhh



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 3 تير 1390برچسب:,ساعت 2:20 توسط عادل| |


Power By: LoxBlog.Com